Przedszkole w Łęcznej Casper podjęło współpracę z naszym Centrum. Celem działań jest merytoryczne i kompleksowe podejście do rozwiązywania kwestii trapiących Matki i ich Rodziny. Wymiana doświadczeń między Kadrą przedszkola, która ma 10 lat doświadczenia w obserwowaniu i zaspokajaniu potrzeb Rodziców i ich Dzieci, a naszymi Lekarzami da szansę na stworzenie oryginalnej oferty edukacyjno-informacyjnej dla Pacjentów CM VITA oraz Przedszkolaków i ich Rodzin z Casperka. Więcej szczegółów podamy wkrótce.
O przedszkolu
Integracja w Casperku / Przedszkole w Łęcznej Casper
Do Prywatnego Przedszkola w Łęcznej CASPER uczęszczają wspaniałe Dzieciaczki. Wśród nich znajdują się takie, które potrzebują kształcenia specjalnego. Są to Dzieci niepełnosprawne ruchowo, Dzieci ze spectrum zaburzeń autystycznych, Dzieci z poważną wadą genetyczną oraz Dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
Więcej tutaj – kliknij by przejść na stronę O INTEGRACJI W CASPERKU
ŁączyMY w Łęcznej / Przedszkole w Łęcznej Casper
Akcja ŁączyMY to zbliżanie Dzieci niepełnosprawnych i zdrowych. Przedszkolaki mają szansę wzajemnie się poznać podczas specjalnych wydarzeń, ale też codziennie uczęszczając do przedszkola. Projekt Dobry Duszek to także działania związane z bezpieczeństwem na drodze i profilaktyką zdrowotną Dzieci.
Przedszkole w Łęcznej CASPER realizuje podstawę programową, w której uczestniczą zarówno Dzieci zdrowe, jak i Dzieci ze spektrum autyzmu. Celem powyższej integracji jest rozwijanie prawidłowych umiejętności społecznych Dzieci autystycznych poprzez kontakt z innymi przedszkolakami. Z drugiej strony, Dzieci pełnosprawne uczą się tolerancji i akceptacji, co w przyszłości rzutuje na bardziej empatyczne podejście do drugiego człowieka, który pomimo pewnej odmienności zasługuje na szacunek. Nie zapominajmy jednak, że niekiedy Dzieci zdrowe również przejawiają trudne zachowania, ale w grupach integracyjnych są niejako wzorcem do naśladowania dla Dzieci z problemami psychomotorycznymi.
Więcej tutaj – kliknij by przejść na stronę DOBRY-DUSZEK.pl
Dotacja w Casperku / Przedszkole w Łęcznej Casper
W związku z otrzymaniem dotacji rozpoczęliśmy dodatkową rekrutację do Casperka w Łęcznej.
Z dotacji finansujemy darmowe wyżywienie (obiady) oraz wiele zajęć dodatkowych. Dla nowych i obecnych Rodziców Casperków prezent, promocja – „Luty za 1 zł”. Każdy Rodzic nowego Casperka zapłaci za czesne w lutym 2018 roku tylko złotówkę, podobnie obecny Rodzic, jeśli skutecznie poleci nasze przedszkole, czyli jego znajoma/ znajomy zapisze Dziecko do przedszkola.
Ilość miejsc ograniczona! Zadzwoń by dowiedzieć się więcej 513 727 291 lub skorzystaj z formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie internetowej, kliknij by przejść na stronę z FORMULARZEM
Krótko o Casperku / Przedszkole w Łęcznej Casper
Zaraz obok Lidla (ul. Magnoliowa 4) oddano budynek nowy budynek. Przestronne sale dają Casperkom możliwość bezpiecznego spędzania czasu na zabawie i nauce. … głównie zabawie :), choć oferta edukacyjna jest bogata. ZAJĘCIA: zajęcia z piłkami, felinoterapia, dogoterapia, terapia ręki, gimnastyka korekcyjna, język angielski, zajęcia ruchowe, zajęcia fizjoterapii, zajęcia logopedii, arteterapia, psycholog i zajęcia kulinarne. PROGRAMY: „Adaptacja Dziecka do Przedszkola”; „Kraina Emocji w Casperku”; „Uzdolniony Casperek”, „Jestem Polakiem, jestem Przedszkolakiem”; „Casperki znają, wiedza, potrafią”; „Ekologia z Casperkiem”; „Poznaj Świat z Casperkiem”; „Casperki mówią ładnie”; „Grunt to zdrowie”.
Standardem jest wysoko wykwalifikowana kadra, standardem są przystępne ceny i najwięcej atrakcji w cenie czesnego. Casperka wyróżnia to, że wszędzie jest czyściutko, a każde pomieszczenie (łazienka, kuchnia, korytarze i sale) wręcz pachną świeżością, a sprzęty, szafki, zabawki, czy… drzwi są nowe :). Nowe znaczy bezpieczne, takie zdanie słyszymy od Rodziców.
Więcej tutaj – kliknij by przejść na stronę PRZEDSZKOLA CASPER
Kliknij by przejść na profil FACEBOOK CASPERKA
Zabawy zimowe w domu / przedszkolu / propozycje 🙂
1. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Praca indywidualna z dziećmi.
2. Zabawy integracyjne, dotykowe, paluszkowe, ze śpiewem – wytwarzanie miłej i życzliwej atmosfery w grupie. „Bałwan” – zabawa w kole wg M. Barańskiej.
3. Rozwijanie sprawności fizycznej dzieci. Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych.
4. Śnieg – słuchanie wiersza L. J. Kerna. Jaki może być śnieg?” – zabawa słownikowa. Dobieranie zdrobnień do określonych słów.
5. Jaki jest śnieg” – zabawy badawcze. Poznanie właściwości śniegu. Wdrażanie do uważnego obserwowania wykonywanych doświadczeń. Kształtowanie umiejętności wyciągania wniosków. Rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego.
6. „Śnieg” – zabawy plastyczne. Malowanie białą farbą na ciemnym tle. Doskonalenie umiejętności operowania farbą plakatową, rozmieszczenia pracy na kartonie. Rozwijanie pomysłowości i inwencji twórczej dzieci. Próba przełożenia na karton własnych spostrzeżeń.
7. Zabawy dowolne w sali. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. „Śnieżna postać” – lepienie postaci bałwana ze śniegu, a następnie kolorowanie poprzez pocieranie postaci kawałkami kolorowego papieru.
8. „Gimnastyka buzi i języka” – usprawnianie narządów mowy z wykorzystaniem wiersza Zima G. Waśkiewicz. „Zabawy na śniegu” – zabawy ruchowo-naśladowcze.
9. „Śniegowe płatki” – zabawa plastyczna. Wydzieranka z gazety. Doskonalenie sprawności manualnej dzieci. Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz umiejętności konstruowania gwiazdki z trzech pasków papieru. Czerpanie radości ze wspólnej pracy.
10. Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Gry i zabawy stolikowe.
DO WYKORZYSTA ŚRODKI DYDAKTYCZNE: biała farba, pędzle, ciemne kartony, skrawki kolorowego papieru, biało- czarne gazety, szary papier, granatowe mazaki, klej
1.
Zabawy dowolne w kącikach zainteresowań. Praca indywidualna z dziećmi. Zabawy w kole, integracyjne, dotykowe, paluszkowe lub ze śpiewem do wyboru Bałwan
Małgorzata Barańska Stoi sobie bałwan w polu, ulepili go ze śniegu. „Hej, bałwanku, o czym marzysz?”. Raz, dwa, trzy. Wejdź do kola ty!”. Bałwanek odlicza dzieci, zaczynając
od dowolnego dziecka Kształtowanie codziennych nawyków higienicznych po zabawie i przed posiłkami.
2.
Śnieg – słuchanie wiersza Ludwika Jerzego Kerna.
Śnieg
Ludwik Jerzy Kem
Czy wam nie przyszło nigdy do głowy, że śnieg powinien być kolorowy?
Albo zielony,
Albo czerwony,
Liliowy Albo beż.
Śnieg ten lepiłoby się wspaniale, a bałwan biały nie byłby, ale Albo zielony,
Albo czerwony,
Liliowy Albo beż.
Śnieżki tak samo w zimowej porze byłyby wtedy w jakimś kolorze.
Albo zielone,
Albo czerwone,
Liliowy Albo beż.
Bardzo kolory by się przydały, a tu tymczasem wciąż pada biały,
Biały, bielutki,
Miękki, mięciutki,
Świeży, świeżutki Śnieg.
„Jaki może być śnieg?” – ćwiczenia słownikowe. Dzieci dobierają zdrobnienia. Próbują sami wyszukiwać słów oraz ich zdrobnień:
biały – bielutki miękki – mięciutki świeży – świeżutki ciepły – cieplutki miły – milutki ładny – ładniutki krótki – króciutki cichy – cichutki lekki – leciutki
„Jaki jest śnieg” – zabawy badawcze z Tupem. Tup, szepcząc do ucha N., prosi o przyniesienie z dworu śniegu. Dzieci obserwują, dotykają, wąchają, mówią o swoich wrażeniach; Tup stawia problem badawczy: Co się stanie ze śniegiem przy kaloryferze?; Który śnieg szybciej się rozpuści: ustawiony w pojemniku przy kaloryferze, czy na dworze? Tup stawia kolejny problem badawczy: Co się dzieje ze śniegiem, gdy skierujemy na niego strumień powietrza z suszarki?
Dzieci wykonują doświadczenia, rozmawiają, analizują, wyciągają wnioski.
Źródło: Tropiciele Czterolatek, Przewodnik metodyczny 1
[/toggle][/accordion][/raw]Informacje: Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Osi Priorytetowych 9 – 12 RPO WL 2014-2020. Tytuł projektu: Chętnie idę do przedszkola – wsparcie edukacji przedszkolnej w mieście Łęczna. Krótko o projekcie: Tworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego dla dzieci w wieku 3 – 4 lata oraz rozszerzenie oferty o zajęcia realizowane w celu wyrównania stwierdzonych deficytów oraz dodatkowe zajęcia, które pozwolą na zwiększenie kompetencji społecznych. Beneficjent: Przedszkole Prywatne Casper Kamila Skrzypczyńska. Wartość projektu: 242 568,75 zł.